Avertisment!






AVERTISMENT!

Orice reproducere a textului sau a imaginilor din acest blog, fara acordul meu, reprezinta furt si impotriva hotilor vor fi luate masuri conform reglementarilor legale in vigoare.

In cazul in care doriti obinerea acordului meu pentru a le uitiliza, va rog lasati un comentariu cu datele dvs de contact.

Va multumesc,
Roxana



luni, 18 octombrie 2010

Mandrie si prejudecata

Cand am ramas insarcinata mi-am stabilit niste obiective.

Cel mai important dintre acesta a fost sa fac in continuare tot ceea ce imi face placere, sa nu port sarcina ca pe o boala. Trebuie sa spun ca s-a dovedit mai greu si mai frustrant decat ma asteptam sa realizez acest obiectiv. Si nu din cauza mea, ci din cauza prejudecatilor care guverneaza societatea in care traim. Sigur, daca traiam intr-o tara care macar sa isi doreasca sa fie civilizata, alta ar fi fost situatia :).

Cand eram in luna a saptea de sarcina, a concertat in Bucuresti trupa Haggard. Fiind una din trupele preferate, bineinteles ca am luat bilete si in ziua concertului ne-am prezentat la Silver Church. Fiind un concert organizat in Romania, am asteptat afara o ora ca sa ni se verifice biletele, fiind o coada de cateva sute de metrii. Pana a intrat toata lumea in club, deja trecusera doua ore in plus fata de ora trecuta pe bilet. Concluzia: am rezistat doar jumatate din concert, fara sa ma pot bucura de ceea ce se producea pe scena, din cauza durerilor de picioare si spate...
A doua zi am povestit pe un site de profil experienta mea. Ghiceste cineva ce comentariu am primit??? Bineinteles ca s-a gasit o "printesa" sa ma intrebe: "Dar ce cautai tu acolo insarcinata in luna a saptea???". Raspunsul meu a fost simplu: "Scumpa, poate tu cand vei fi insarcinata o sa stai in varful patului si o sa asculti basme la disc. E alegerea ta. Eu prefer sa ma bucur in continuare de lucrurile care imi fac placere."

 Tot in luna a saptea de sarcina am fost in excurie la Baia de Fier si m-am "cartitzat" prin Pestera Muierilor (pentru cine nu stie: in Pestera Muierilor sunt portiuni unde galeria are doar aprox 1 metru inaltime).


In luna a opta de sarcina am plecat in excursie in Corfu. Si am mers cu masina, pentru ca m-am simtit in stare si pentru ca nu eram dispusa sa accept celelalte variante sugerate de lumea din jurul meu (renuntarea la excursie sau plata unei sume enorme pe bilete de avion). Mi-a placut mereu sa fac drumuri lungi cu masina si am considerat ca o sa-mi faca placere si acum. Si am avut dreptate.






Cu doua saptamani inainte sa nasc am decis sa mai scot burtica din Bucuresti inca o data: m-am plimbat o zi intreaga prin Brasov si Rasnov.



Alte lucruri care le-am facut "contra curentului": am condus masina pana in ultima zi de sarcina, am facut curatenie generala cand m-am mutat in casa noua, am facut baie in cada plina cu apa calda si in piscina cu apa rece, am urcat si coborat scari zilnic, am mers la cumparaturi si am iesit cu prietenii.

Pana la urma, mandria mea a invins prejudecatile societatii :).

R.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu