Avertisment!






AVERTISMENT!

Orice reproducere a textului sau a imaginilor din acest blog, fara acordul meu, reprezinta furt si impotriva hotilor vor fi luate masuri conform reglementarilor legale in vigoare.

In cazul in care doriti obinerea acordului meu pentru a le uitiliza, va rog lasati un comentariu cu datele dvs de contact.

Va multumesc,
Roxana



marți, 11 ianuarie 2011

Noi promovam initiativa

Am citit aseara, intr-o carte de profil, ca la varsta la care este Eduard, bebelusii au initiativa de a se "descurca" singuri cu mancarea. Adica, vor ei sa ia lingurita, biberonul, castronelul, etc...
Si ziceau in aceasta carte ca ar trebui incurajate aceste initiative, caci daca nu il lasi acum sa incerce, mai tarziu va refuza total sa o faca si te vei chinui sa-i dai tu sa manance mult timp...

Observasem si la Eduard treaba asta... Ca in fiecare zi ma luptam cu el pentru instrumentele de luat masa.
Biberonul, de vreo luna incoace, i-l mai las sa il tina singur. Plus ca ii dau un biberon cu apa sau ceai sa-l foloseasca in rol de "jucarie" din cand in cand. Insa lingurita, castronul sau mancarea solida nu le-am considerat jucarii pana acum niciodata.

Citind treaba asta aseara am luat decizia ca azi sa ne jucam cu mancarea.

Eu nu am fost niciodata foarte stricta in ceea ce priveste ordinea si curatenia in timpul meselor lui Eduard. Daca se mozolea... asta e... stiu ca il enerveaza sa-l sterg, asa ca o faceam cat mai rar, cand chiar nu se mai putea... In general mergeam pe principiul ca il curat la final si gata. Asa ca nu mi-a fost frica de experienta de azi :).

Azi piciul a servit kaki cu mar. Bineinteles totul dat prin blender. Ca orice bucatica mica de fruct genereaza niste nervi care duc la compromiterea integrala mesei.

I-am pus niste kaki pe masuta lui si, in plus, l-am lasat si sa bage mana in castronel, sa ia el lingurita.... ce sa mai zic... tot ce-si dorea, primea :))).
A fost bine ca a mancat tot, fara nici un moft. La final l-am mai lasat cateva minute sa se joace cu castronelul si lingurita.

Imaginile sunt mai graitoare decat 1000 de cuvinte, asa ca iata-le:



Bineinteles ca era mai interesant castronul decat continutul acestuia. Castronul se baga in gura, nu mancarica, nu-i asa???




La lingura se mananca coada, nu????






Bineinteles ca, si asa mozolit, tot adorabil a fost! Si tot mi-a venit sa-l pupacesc, asa plin de fructe cum era!


PS: ca sa va faceti o idee ce gusturi rafinate are piciul meu (si ce simt artistic are mamica lui), iata un exemplu de gustare cu fructe, inainte de a intra in blender:


Un adevarat rasfat pentru ochi, nu? ;)
Pentru cei interesati, continea: kaki, avocado si branzica (productie proprie)

4 comentarii:

  1. Bravo! S-ar putea sa te mai lovesti de remarci binevoitoare. Mie si acuma imi zice Buni a mea, respectiv Strabuni a Anei cand ii spun ca o rasfata prea tare : nu eu rasfat, tu cand o lasai/lasi sa se mozoleasca cu mancare aia e rasfat si proasta educatie" :-))))

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce haios e in ultima poza cu limba asa putin scoasa. Ca un adevarat strengar! Bombonixul este adorabil!

    RăspundețiȘtergere
  3. Galmita are gusturi rafinate(meritul este la lui Mami), iar la capitolul care parte a linguritei se foloseste mai trebuie sa exerseze.Cert este ca e foarte incantat de isprava lui.))))) pupa buni puiutul ei scump.

    RăspundețiȘtergere
  4. E foarte mandru de realizarile lui! chiar daca e mozolit tot si nu stie ca-l asteapta curatirea!

    RăspundețiȘtergere