Avertisment!






AVERTISMENT!

Orice reproducere a textului sau a imaginilor din acest blog, fara acordul meu, reprezinta furt si impotriva hotilor vor fi luate masuri conform reglementarilor legale in vigoare.

In cazul in care doriti obinerea acordului meu pentru a le uitiliza, va rog lasati un comentariu cu datele dvs de contact.

Va multumesc,
Roxana



marți, 30 august 2011

Vacanta la Jupiter - continuarea

Bineinteles ca am uitat acasa card-readerul si cablul de la aparatul foto :).

Asa ca azi, dupa ce am ajuns acasa si ne-am despachetat, vin cu continuarea povestii de la Jupiter, de data aceasta si cu imagini.

Ce am mai facut in restul zilelor

Am fost la piscina - la ambele piscine la care aveam acces gratuit. Ne-a placut foarte tare, mai ales piciului, pe care cu greu il dezlipeam de apa. De obicei se lasa cu bocete... si apoi trebuia sa-i dam ocupatie ca sa nu fuga in nou spre bazin.




Am mai stat la plaja. Am avut noroc toata saptamana de o vreme perfecta pentru plaja, cu o briza continuua, astfel ca nu am simtit deloc ca ne prajim la soare. 
Eduard a putut sa manance din nou nisip, scoici si tot ce mai gasea pe jos. Din fericire, spre finalul saptamanii nu mai era asa de interesat sa bage tot in gura. Deci... trebuie sa lasi picii sa-si satisfaca singuri curiozitatea si apoi renunta. Cred ca daca as fi stat non-stop cu mana/gura pe el sa nu mai bage in gura de pe jos, ar fi facut chiar mai rau si probabil ca nu ar fi renuntat niciodata la asta.



Am mai si dormit pe plaja...

...si ne-am trezit morocanosi....

Am mers si la sauna si la jacuzzi - mezinul doar la jacuzzi. Bineinteles ca i-a placut tare mult. Baga degetele la duze si cand il stropea apa in ochi radea in hohote. 

Serile le-am petrecut la restaurant, ascultand muzica live si urmarind dansurile. Va spuneam in postarea trecuta ca ar fi trebuit sa vina Gheorghe Gheorghiu, insa a dat tzeapa.. Eee... A venit urmatoarea seara... si in fiecare seara dupa aceea :)). 

Seara se facea destul de racoare. Briza care batea non-stop accentua senzatia de frig. Si noi oricum eram toti loviti de un virus (pe care l-a adus Flo cu el si, darnic cum este, l-a impartit la toata lumea), asa ca eram "familia cu mucii la nas".

Poza asta e facuta noaptea... nu stiu cu ce setari a reusit aparatul foto sa transforme noaptea in zi....

Pe Edutzu' nu il mai puteam dezlipi de scena....

... nici macar cand "Gasca de acasa" presta... la un moment dat chiar s-a lungit pe burta pe scena...

Edutzu' a fost proclamat "cel mai frumos copil din hotel" de catre o tanara si draguta domnisoara (aprox 16 ani) de la Alba Iulia, care l-a indragit pe domnisoru' nostru foarte tare. I se adresa doar cu "iubitul meu" si ii cerea mereu "o pupa" si, de fiecare data cand ne intalneam, ne intreba "ce face iubitul meu?" sau "unde e iubitul meu?". A fost foarte simpatica! Si era chiar frumoasa tanara domnisoara!

In ultima seara acolo, cei ce organizau cursul la care a participat mama, au organizat o petrecere la terasa/discoteca de pe plaja a hotelului. Avand in vedere ca invitatia a fost pentru participantii la curs, dar si pentru "cateii si purceii" acestora, ne-am prezentat cu totii la kermeza. Din prima Eduard a fost foarte fericit. Pe masa erau covrigei, sticksuri & co. A se vedea in poza urmatoare, cum ii ies piciului nostru din gura, doua capete de grisina (sau covrig... nu stiu exact ce anume indesa in gura).


In ziua plecarii erau niste valuri foarte misto. Vantul batea cu putere, nu era nimeni pe plaja, insa apa era calda. Asa ca am profitat si am facut o sedinta foto cu micul rocker. I-a placut tare mult piciului sa alerge prin valuri in timp ce se spargeau la mal.





Cam asta am facut noi pe acolo... Nu mare lucru, insa as mai fi stat sa fac in continuare nimicul asta macar vreo 2 - 3 zile. Am simtit ca m-am relaxat cu adevarat abia spre final. Pacat ca am fost bolnavi tot timpul vacantei iar in ultimile zile, pe mama au apucat-o niste dureri groaznice de oase de abia mergea.

Peste doua saptamani vrem sa mergem la Vama Veche cateva zile. Sper sa tina vremea cu noi! :)

Va pup si va las sa vizionati si alte poze din vacanta:



Hai sa stergem nisipul de la gura...

'Ce misto e sa te joci cu surubelul in nisip!!!!'

'Ce vreti de la mine???!!'

Sedinta foto de seara, la malul marii





Super-valurile

O alta sedinta foto de seara la malul marii...

Flo, intr-o dispozitie romantica

Amadoi intr-o dispozitie romantica :).
Mi-ar placea ca toata viata mea sa fie plina de romantism :)))). 


Un comentariu:

  1. Ce frumoase sunt pozele! Se vede cat de bine s-a simtit si Mogo in acest concediu. Atractia catre scena o inteleg perfect (doar o sa fie un mare artist!). Imi plac foarte mult si pozele romantice :D Ma bucur sa vad ca nu sunt singura din familie dornica de romantism :P

    RăspundețiȘtergere