Avertisment!






AVERTISMENT!

Orice reproducere a textului sau a imaginilor din acest blog, fara acordul meu, reprezinta furt si impotriva hotilor vor fi luate masuri conform reglementarilor legale in vigoare.

In cazul in care doriti obinerea acordului meu pentru a le uitiliza, va rog lasati un comentariu cu datele dvs de contact.

Va multumesc,
Roxana



vineri, 9 septembrie 2011

Ce credeti... e rocker??

Vreau sa va arat doua filmulete cu Eduard, care mie mi se par foarte tari!

Noi ascultam zilnic Rock FM. Cei ce asculta Rock FM stiu ca playlist-ul acestora este destul de limitat si repeta aceleasi melodii de mai multe ori pe zi, in fiecare zi. Dar va puteti imagina ca un pici de 1 an recunoaste o melodie de la primele acorduri??? 

In data de 25 iulie se aud primele acorduri ale melodiei Child in Time - Deep Purple. In cateva secunde Eduard se posteaza langa radio si incepe "Aaaaaaa!! Aaaaaaaa!!!!". Pentru cei ce nu stiu melodia: jumate din ea este "tzipata" chiar asa "Aaaaaa! Aaaaaaa!". Deci piciul meu a recunoscut melodia din prima! Iau repede telefonul, sa-l filmez. Piciul incepe sa danseze si pare ca uita de cantat. Din fericire la un moment dat incepe iar sa cante :). A fost genial. Iata filmarea:


Un alt moment memorabil: miscarea Axl Rose. 
Eram la mare, in camera de hotel. Flo a pus November Rain - GNR la telefon. Si imediat, piciul incepe sa danseze imitand stilul leganat al lui Axl Rose.


Eu zic ca-i rocker. Voi ce credeti??? :)



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu