Avertisment!






AVERTISMENT!

Orice reproducere a textului sau a imaginilor din acest blog, fara acordul meu, reprezinta furt si impotriva hotilor vor fi luate masuri conform reglementarilor legale in vigoare.

In cazul in care doriti obinerea acordului meu pentru a le uitiliza, va rog lasati un comentariu cu datele dvs de contact.

Va multumesc,
Roxana



marți, 10 iulie 2012

Despre cum e sa fii mama... si sa mai faci si altceva pe langa...

Acum ceva vreme am fost contactata de revista online pentru bebei si mamici, Qbebe, pentru a le raspunde unor intrebari despre cum se impaca meseria de mama cu meseria profesionala.

Ca orice mama mandra de odrasla ei, nu am putut rezista tentatiei de a vorbi despre cat de super misto e sa fiu mama acestui pici minunat, asa ca am acceptat invitatia cu mare placere.

Mai greu a fost sa le furnizez niste poze care sa acompanieze acest articol, pentru ca eu, ca fotograf al familiei ce sunt, bineinteles ca nu prea apaream in poze... Asa ca am mai amanat putin, am fost in concediu si m-am asigurat ca apar si eu macar in cateva cadre.

Eu sunt tare mandra de cea a iesit :).

http://www.qbebe.ro/mama/interviuri_cu_mamici/mamici_de_cariera:_interviu_cu_roxana_arghirescu

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu