Avertisment!






AVERTISMENT!

Orice reproducere a textului sau a imaginilor din acest blog, fara acordul meu, reprezinta furt si impotriva hotilor vor fi luate masuri conform reglementarilor legale in vigoare.

In cazul in care doriti obinerea acordului meu pentru a le uitiliza, va rog lasati un comentariu cu datele dvs de contact.

Va multumesc,
Roxana



joi, 5 iulie 2012

Dino Expo

În această seară ne-am decis să-l distrăm niţel pe Eduţu, aşa că am fost la o expoziţie de dinozauri. Şi nu orice expozitie! Cea mai mare expozitie de dinozauri în mărime naturală din Europa! Wow!

XXL Dino Expo (asta este denumirea completă) are loc în parcarea Carrefour Orhidea (intrarea dinspre Calea Plevnei), în perioada 28 iunie - 8 iulie (adică până duminică). Cuprinde 32 exemplare de dinozauri în mărime naturala (zic ei... eu mă aşteptam să fie mai mari), mecanizate, astfel că îşi mişcă membrele, capul şi scot sunete specifice.

Noi am aflat despre această expoziţie duminica trecută şi imediat m-am gândit că i-ar plăcea tare mult maimuţicii noastre.

I-am spus piciului azi, după ce l-am luat de la grădiniţă, că urmează să mergem la expoziţie de dinozauri. După cum ne aşteptam, s-a entuziasmat foarte tare, din prima! Begem vedem dino!!! Uau!!!! Şi apoi, foarte curajos, întreabă: Suim dino?? Adevarul era că una dintre atracţiile promovate ale acestei expoziţii o reprezenta "călărirea" unui Trex... dar Eduţu nu ştia asta. Şi oricum e prea mic să călărească dinozauri!!! I-am zis că o să vedem acolo dacă ne va da nenea voie :). În plus, la cum îl ştiu pe pitic, sigur îi va fi frică....

Ajungem la expoziţie. După cum m-am aşteptat, cum am trecut de poartă, Eduţu a pus o faţă de ziceai că dinozaurii aia se pregătesc să sară pe el (probabil chiar asta e senzaţia, pentru un ghindoc de om, când vede ditamai monştrii). Avea Eduţu nostru ochii holbaţi, gura încleştată, iar inima îi bătea ca după o repriză serioasă de "pakiku". Ce să mai vrea să "suie"... cred că nici dacă-l plăteai cu 1000 de filmuleţe cu tractoare care mută pământul, tot nu se apropia de dinozauri...

I-am explicat că sunt de plastic şi l-am pus să atingă unul pe coadă ca să se convingă. S-a mai liniştit niţel după asta. Şi tot repeta, parcă pentru a se convinge şi mai tare Sunt pastic! Da!. Dar tot nu vroia să coboare din braţe... 





Aşa că am facut 3 ture complete de expoziţie: prima - speriaţi, cu glasul "inlăcrimat" şi cu mâinile încleştate de gâtul lui tati; a doua, Eduţu pe picioarele lui, dar ţinându-se de mâna noastră, acum am apucat să facem şi nişte poze (îşi descleştase îndeajuns gura cât să poată pune zâmbetul de poză); a treia, Eduţu arătând cu degetul entuziasmat spre diverşi dinozauri şi povestind tot ce vede: Ăta mic! Uau! Iese ou! (iese din ou) Ăta boaă! (zboară) Ăta maie!!! Papă!!.




La finalul turei a treia şi-a adus aminte că vroia să se suie şi acum gasise şi curajul necesar. Ne-am dat seama că e momentul s-o ştergem, că nu ne vom mai înţelege cu el în curând, mai ales că erau pici pe acolo (bineînţeles, mai mari ca Eduţu), care tot călăreau Trex-ul ala. Iar Trex-ul dădea din mâini, din cap, închidea şi deschidea gura şi scotea sunete terifiante...


Aşa că l-am întrebat pe pici dacă e gata să mergem acasă. Păi ce credeţi, era?? Normal că nu!! Nu acasă! Bedem dino!! Suim dino!!



Aveau acolo şi un stand cu zeci de dinozauri de vânzare, de diferite mărimi. Noi i-am luat lui Eduard toată colecţia de dinozauri care s-a vândut cu Gazeta Sporturilor, aşa că nu am fi intenţionat să-i mai cumpărăm încă unul. Însă ne-am dat seama că fără o "diversiune" care să-l facă să îşi găsească un alt motiv de entuziasmare, nu plecam "prieteni" de acolo. Aşa că l-am dus la stand şi l-am pus să-şi aleagă un dino. A ales repede. Foarte hotărât băiatul nostru.

Apoi am plecat acasă liniştiţi. Pe drum a mai început el să mâţâie că vrea să vadă dino, dar s-a potolit relativ repede. A plimbat dinozaurul proaspăt achiziţionat pe cotierele de la scaunul lui de maşină, pe geam... a "păscut" dino de pe picioarele lui: Dino papă picioaie Uduţu!!!


Dacă vă întrebaţi cât costă distracţia asta....


Biletul de intrare este 25 lei pentru adulţi şi 20 lei pentru copii. Nu ştiu de la ce vârstă încep să taxeze copiii, noi nu am plătit pentru Eduard.

Jucăriile sunt între 10 şi 75 lei. Al nostru a costat 15 lei.


E distractiv, mai ales dacă ai un pici ceva mai mare şi care e pasionat de dinozauri. Şi poate să şi călărească Trex-ul... ar fi ceva ce şi-ar aminti multă vreme şi ar deveni probabil un fel de "erou" printre prieteni...






Un comentariu:

  1. cam scump pt. niste plastic. mai bine la antipa e mai ieftin si foarte diversificat

    RăspundețiȘtergere