Avertisment!






AVERTISMENT!

Orice reproducere a textului sau a imaginilor din acest blog, fara acordul meu, reprezinta furt si impotriva hotilor vor fi luate masuri conform reglementarilor legale in vigoare.

In cazul in care doriti obinerea acordului meu pentru a le uitiliza, va rog lasati un comentariu cu datele dvs de contact.

Va multumesc,
Roxana



vineri, 8 februarie 2013

Iubire... pur si simplu

Asta seara, cand l-am bagat pe Edutu in pat la culcare, s-a intamplat ceva minunat...
Edutu a pus manutele pe obrajii mei, m-a tras spre el si mi-a spus: "Somn usor, mami! Somn usor!". Apoi mi-a impins capul in jos si m-a pupat pe frunte.....
Daca asta nu e cea mai mare dovada de iubire... atunci nu stiu ce e :).
Normal ca m-a busit plansul instant....
Il ador... pur si simplu :).

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu