Avertisment!






AVERTISMENT!

Orice reproducere a textului sau a imaginilor din acest blog, fara acordul meu, reprezinta furt si impotriva hotilor vor fi luate masuri conform reglementarilor legale in vigoare.

In cazul in care doriti obinerea acordului meu pentru a le uitiliza, va rog lasati un comentariu cu datele dvs de contact.

Va multumesc,
Roxana



sâmbătă, 19 martie 2011

Experienta primei primaveri...

Saptamana trecuta Eduard a avut parte de experienta primelor zile de primavara din viata sa.
Am fost la tara si i-a vizitat pe stra-mamaie si stra-tataie. A stat cuminte in cutia unei biciclete si a ascultat cocosii cum "vorbesc":

A testat noul carucior, achizitionat special pentru confortul sporit al adorabilului Galm. Testul a avut rezultate pozitive: noul carucior i se potriveste de minune :). Marturie sta zambetul larg oferit de Galm dupa prima plimbare (prin curte, la tara):


Am profitat de temperaturile generoase si ne-am plimbat ore in sir prin parc. Bebe Eduard nu mai doarme cand iesim la plimbare. Cum sa doarma? Sa piarda el vreo intamplare cu animalele si copiii din parc? ... Exclus! Si nici nu ne mai asezam pe banca... e plictisitor... Trebuie sa ne plimbam MEREU!


Ne-au placut cele cateva zile de primavara... Mai asteptam cu nerabdare si altele :).

Un comentariu: