Avertisment!






AVERTISMENT!

Orice reproducere a textului sau a imaginilor din acest blog, fara acordul meu, reprezinta furt si impotriva hotilor vor fi luate masuri conform reglementarilor legale in vigoare.

In cazul in care doriti obinerea acordului meu pentru a le uitiliza, va rog lasati un comentariu cu datele dvs de contact.

Va multumesc,
Roxana



vineri, 4 martie 2011

Oameni fara minte si virozele 'de sezon'

Miercuri am fost cu Eduard la doctor, pentru controlul lunar. Am ajuns cu cateva minute mai devreme, asa ca am mai asteptat un pic pana am intrat in cabinet. In zona de asteptare, pe fotoliul de langa noi, era o doamna cu fetita ei (care avea vreo 3 ani). La un moment dat a venit o asistenta si a intrebat-o pe doamna: 'sigur nu doriti sa mergeti sa o vada medicul de urgenta, caci este liber?'. Doamna a refuzat, spunand ca asteapta oricat, chiar si pana la terminarea tuturor programarilor, numai sa o vada dr la care este fetita arondata (adica exact dr la care suntem si noi).
Intram noi in cabinet si, din vorba in vorba, aflam ca fetita doamnei de pe hol avea febra si, desi i s-a explicat ca doamna dr e foarte ocupata si a fost rugata de mai multe ori sa mearga la medicul de urgenta, ea a insistat sa astepte pana va fi primita...
Mi s-a parut un pic sarita de pe fix cu insistenta ei... Mai ales ca vorbeam de o asteptare de vreo 2 ore... Cand alternativa era sa termine cu totul in 15 min...
Cand am plecat de la cabinet, deja uitasem faza.

Mi-am amintit-o azi dimineata cand ne-am trezit si piciul nostru avea febra. E prima data cand face febra, asa ca m-am speriat un pic... I-am dat o doza de Panadol si am asteptat sa vad cum evolueaza. Dupa cateva ore i-am verificat din nou temperatura. A mai scazut, insa se mentine la limita maxima a normalului - 37.5 grade C.
Am decis sa o sun pe dr. Printre sfaturi, am intrebat-o si ce avea fetita aceea care astepta pe hol cand am mers noi la control. Raspuns: VIROZA. Si cine ghiceste care e perioada de incubatie la viroze????? Raspuns corect: 2 zile!!!! Adica exact cat a trecut de miercuri pana azi, cand a facut si Eduard febra.

Si azi am stat si am analizat: cat de inconstienta, indiferenta si lipsita de respect pentru ceilalti oamenii de acolo a fost doamna cu pricina! Stiind ca copilul ei are ceva contagios, ea a insistat sa stea in receptie si sa astepte ore in sir, in acest timp perindandu-se pe acolo o gramada de copii, multi dintre ei veniti, ca si noi, la un control de rutina si plecand acasa cu viroza...

Oare au ceva in capul ala oamenii de acest gen... sau au tarate in loc de creier??...

Sa speram ca nu va fi ceva grav si bebe Eduard isi va reveni cat mai repede.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu