Avertisment!






AVERTISMENT!

Orice reproducere a textului sau a imaginilor din acest blog, fara acordul meu, reprezinta furt si impotriva hotilor vor fi luate masuri conform reglementarilor legale in vigoare.

In cazul in care doriti obinerea acordului meu pentru a le uitiliza, va rog lasati un comentariu cu datele dvs de contact.

Va multumesc,
Roxana



vineri, 24 iunie 2011

Balaceala

     Weekend-ul trecut i-am cumparat lui Eduard o piscinuta si am fost la gradina la bunicii Nina si Gica, unde piciul a avut ocazia sa o testeze. Ma asteptam sa-i placa, insa reactiile lui mi-au intrecut asteptarile.
     Nu s-a temut deloc de apa, ci dimpotriva, batea cu palmele in apa, patrula de-a busilea prin piscina, se ridica in picioare si apoi se trantea din nou in apa, toate astea pe fond de chiraiala si ras in hohote.
     La un moment dat, piciul, incurajat de aplauzele noastre, a inceput sa faca spectacol si, pentru distractia publicului, a incercat noi scamatorii: stand in patru labe isi baga capul in apa, il scotea, apoi se uita la noi sa vada daca ne place. Dupa care repeta figura. La asta chiar nu m-am asteptat!!!! Sa bage el capul la fund din proprie initiativa! Chiar ma gandeam ca poate o sa se sperie daca ii sare apa pe fata.... si de fapt, eu aveam in casa un mic inotator :). Sa-l pupe mami pe el de pitic curajos!







Ieri piciul a mai avut parte de o balaceala, de data asta in piscina prietenului Luca: am petrecut ziua in vizita la Fundulea. A fost foarte frumos! Ii pupam cu drag pe Luca, Ralu si Bogdan!

3 comentarii:

  1. De ce este in fundul gol!!!!! Nu aveam noi un fel de regula nescrisa ca nu o sa ne lasam copiii in fundul gol vara?! :(

    RăspundețiȘtergere
  2. In alta ordine de idei... pacat ca nu l-ai si filmat ca sa il vada si tusi. Dar lasa, ca recuperez eu weekendul viitor.

    RăspundețiȘtergere
  3. :))) pai a fost decizie de ultim moment sa montam piscina weekendul trecut si nu i-am cumparat inca scutece de apa :)

    RăspundețiȘtergere