Avertisment!






AVERTISMENT!

Orice reproducere a textului sau a imaginilor din acest blog, fara acordul meu, reprezinta furt si impotriva hotilor vor fi luate masuri conform reglementarilor legale in vigoare.

In cazul in care doriti obinerea acordului meu pentru a le uitiliza, va rog lasati un comentariu cu datele dvs de contact.

Va multumesc,
Roxana



miercuri, 29 iunie 2011

Cum mananca fructe un bebe mare

De ceva vreme, pentru ca Edutzu-Galmutzu e acum un bebe mare, mami nu ii mai serveste fructele sub forma de pireuri, ci sub forma de bucatele. Piciul e foarte entuziasmat de cum ii este prezentata mancarea. La inceput, spala masa cu bucatelele de fructe, sau le storcea de suc si apoi spala masa cu ele...
Din fericire, pe zi ce trece, in gura Galmutzului ajung tot mai multe fructe, si mai putine au nefericita soarta de a fi stranse in pumn si folosite pe post de pamatuf.

Vineri dimineata, piciul s-a trezit foarte bine dispus:

Povestea kiwi-ului

Profitand de veselia piciului, am zis ca e un moment foarte bun sa mai ridicam un pic stacheta: am introdus in alimentatia Galmului un fruct de bebe mare: KIWI. I-am mai dat kiwi si mai demult (de pe la 9 luni, cred), insa doar pulpa (fara seminte) si nu i-am dat decat de vreo 3 ori (incercati si voi sa scoateti semintele din kiwi si va veti da seama de ce doar de 3 ori i-am dat...).

Va prezint pictorialul micului dejun cu fructe din acea dimineata:

Prima gura: 'hmmm... nu m-am lamurit daca e bun sau nu... stai sa mai incerc'

'hai ca-i bun...  sa bag repede, pana nu mi-l strange mami de pe masa'

'miam... miam... miam...'

'am papat toate bucatelele sau le-a strans mama??? cred totusi ca le-am papat eu :)'

Dupa epuizarea kiwi-ului, am trecut la felul 2:  o nectarina. Nectarina era cunostinta mai veche, asa ca si-a permis sa ia o postura mai lejera, cu piciorul ridicat pe scaun.
'nectarina asta e misto rau.... alea de zilele trecute nu era coapte prea bine si imi cam sprepezeau dintii, dar asta e super!'



Dupa ce a bagat si toata nectarina, l-am trecut la felul 3: banana.
Textura bananei ii provoaca o dorinta nestavilita de a strange pumnul in jurul ei si a o transforma in pasta... cu care ce credeti ca face??...... bineinteles ca spala masa :))). Dar a si mancat vreo 3 guri din ea. Si o gura la Galmi inseamna maxim cat poate sa bage in gura si sa o si inchida dupa aceea.. cateodata se chinuie la partea cu inchisul gurii :).



Povestea pepenelui rosu

De 2 zile i-am dat pepene rosu la masa de fructe. Nu ma asteptam sa-i placa atat de tare!!!! Si inca ceva: bebe Galm invata sa manance civilizat: i-am servit bucatele de pepene in castron si l-am lasat sa le manance singur. Spre surprinderea mea, a fost foarte cuminte! Abia cand ii mai ramasesera doar vreo 4 bucatele de pepene in castron l-a intors cu fundul in sus pe masa si a spalat masa cu zeama de pepene. Bucatelele insa le-a mancat pe toate.
Cat timp iubu mic a mancat singurel, mami a spalat toate vasele! Am simtit ca am avansat atat de mult!!!! Are mami bebe mare!!!!

Dupa ce l-am spalat (avea zeama de pepene si la subrat si in chiloti) m-am dus la baie cu scaunelul lui sa-l bag sub dus. Dupa vreun minut, apare Galmul in usa baii molfaind ceva. Cand ma uit in gura lui: pepene. Eu imi taiasem o felie de pepene pe care urma sa o mananc, insa o pusesem pe masa. Si nu ma gandeam ca Eduard a observat-o atat de repede. Asa ca il urmaresc pe pici sa vad ce face dupa ce termina ce are in gura. 
Bineinteles ca s-a dus direct la masa, s-a ridicat pe varfuri si cu degetelele lui ca niste carnaciori, a furat o noua bucata de pepene din farfuria mea si a inceput sa manance vesel din ea. Nu-mi venea sa cred ca, dupa un castron plin, tot mai vrea sa manance pepene.

M-a distrat asa de tare, ca l-am pus sa repete figura si l-am filmat:


Foarte dragacios, nu?

3 comentarii:

  1. Piciul vostru e super tare, iar comentariile tale fac ca povestea sa fie MAXIM :) Ce smecher e cu piciorul indoit in scaunel:P
    Auzi, dar de la atatea fructe, nu se strica la stomac?
    Mi-a placut cum s-a asezat pe vine sa mance pepenele furat :)))
    Andrushka

    RăspundețiȘtergere
  2. Mogo cel frumos! Cum papa el ca un baiat mare! Il pupa tusi de il albeste cand il vede!

    RăspundețiȘtergere
  3. Andrushka, sa stii ca nu ma sperie eventualitatea in care s-ar strica la stomac de la fructe :). Chiar daca s-ar intampla asa, isi revine repede.

    RăspundețiȘtergere